... etsinyt näyttely- tai kotikissalle/koiralle trimmaajaa? Joka taitaa homman? Minulta tämä onnistuu... =D Tuokaa vain lemmikkinne minun tykö niin katsotaan mitä voin tehdä. Hinnasta sovitaan työnlaajuuden  mukaan. Vain kolme ehtoa:

- MINÄ saan päättää mitä tehdään

- Valitusoikeutta EI ole

- Missään tapauksessa et saa rahojasi takaisin

Tässä yksi taidonnäytteeni, työ on vielä vähän kesken... asiakkaani hermostui ja rupesi raivokkaasti murisemaan ja meinasi minua jo vähän maistaakkin. Joten (Antti Pantteri) kun tulen kotiin,  jatkan mihin jäin... buahhhahhhaaaaaa!! ;)

1564711.jpg

Näin kovasti minun tekeileitäni arvostetaan...

1564724.jpg

Ps. Ei kannata omistaa leikkaamatonta kollia, varsinkaan jos se on pitkäkarvainen. Reissultaan takaisin tullessaan se on "pienten" takkujen peitossa... joten tässä tulos... ;) En nyt sentään mikään elukkarääkkääjä ole... hehheh!! Enpä.... nono... vitsi vitsi Ei saa heti vakavasti ottaa... Kaikki viisi karvaista nelijalkaistani ovat minulle rakkaita!! <3