Onnea Rakkaalle KarvaVauvalleni!!

 

Viisi Vuotta! Pitkästi Ollaan Jo Tultu Yhdessä! Ensin Juhlitaan Sinun Juhlasi, Kesällä Juhlitaan Meidän Juhlamme!

Viisi Mahtavaa Ja Upeaa Vuotta Olen Saanut Viettää Kanssasi! Olet Opettanut Minulle, Välillä Myös Kantapään Kautta, Mitä On Koiran Kanssa Yhdessä Eläminen. Mutta Hienosti Ja Kärsivällisesti Sen Olet Minulle Jaksanut Opettaa! Kiitos Nasuttimeni! Olethan Vielä Vierelläni Monen Monta Vuotta Tästä Eteenpäin?! Ethän Jätä Minua Ikinä! Sillä Silloin Minä Muserrun Palasiksi! Jos Lähdet Ennen Minua, Odotathan Minua Pilven Reunalla, Porttien Lähellä. Sillä Lupaan! Tuon Niitä Herkkujasi Tullessani! Mutta Vielä Ei Ole Sen Aika!! Nyt Juhlitaan Sinun Miehen Ikää! Olet Koira Parhaassa Iässä! Olet Hurrrjan Komea, Kärsivällinen, Leikkisä, Pikku Ketku, Olet Aamunpiristys Kun Kömmit Kainalooni! Miten Ihana Onkaan Tuo Sinun Pitkä Nenusi! Ja Miten Hurmaavat Ovat Nuo Mustikkapisamasi! Olet Niin Karvainen Ja Lämmin!

Voi Nasuttimeni! Kuinka Sinua Rakastankaan! Lähdetään Piiiitkälle Lenkille, Vain Me Kaksi! 

Suuret Onnittelut Myös Nasun Veljille Sakulle, Santulle Ja Eskolle!!!

Kiitokset Myös Nasun Kasvattajalle Miralle, Luottamuksesta Antaa Sijoituskoira. Ennen Kaikkea Kiitos Tästä Ihanasta Karvapakkauksesta!